sommarn snart slut...

Gud vad sommarn har gott fort! jag har g jort mycket men det känns som jag inte gjort allt...!
Jag har vart i London, seglat för försa gången, vart på Åland, Hemma i stan....
Det känns som jag missat alla kompisar, men.. de är ju också borta fast sara har ju vart hemma ett tag, men jag är på landet så... men jag har inte shoppat något alls! jag har inte vart i nortälje.... jag har inte åkt till någon Ö och träffat mina kompisar som jag firade nyår hos, Viking och Zacke..
Jag vill att sommarn ska vara längre, det känns som att det nyss var kallt och snö! vill inte att det kommer igen, så ska jag göra allt för att komma bort från detta land... haha
vill åka till USA igen! det fanns så mycket att göra där! Här i sverige så kan man inte göra så mycket känns det som.
I USA gjorde vi mycket hela tiden.
jaja, chattar med sara på fb, ska sluta nu! mycket sommarkrammar som snart kommer att ta slut //melina    
Komentera or die
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0