Hemma :D

Har kommit hem från landet, kom hem igår. har inte så mycket att göra, haha kom hem för att träffa kompisar men de var borta... men jag tänkte träffa min kompis Sofia men hon hade typ inte tid :P :/
jaja... får vara med Leia idag, kolla på glee kl 7 :D men jag åker ut idag igen sen. Vet inte när, antingen kl 5 eller 8 :D Jag är sugen på att gå och bada men vädret sa att det skulle bli regn.... men det är kul att bada i regn också, så blir det varmare i vattnet :D hihi!
igår såg vi ett äkligt stinkande kryp! det bet mamma!

              skumt kryp, har inte sätt en sån förut :P
fast det kanske ni har :P jaja.... om ni har gjort det tyck inte jag är skum.... ajja
ses! //Melinis
Komentera or die
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0