gammla inlägg

hey! har inte mycket att säga idag, har badat sov till 12 :P
Är ok dag idag :D är glad iallafall :D
kollar in gammla inlägg på vår blogg :D, här är lite gammla inlägg från detta år och 2010 :D

1.
Hej allihopa! Det här är Melinas,Max och Saras blogg. Här kommer vi lägga upp filmer som vi gjort(vår kanal på youtube heter gullwer)Och så kommer vi lägg inn foton och skriva lite om vår vardag! Så fortsätt att kolla inn får blogg :D Vi kommer att lägga upp minst ett inlägg om dagen :) Och vi kommer lägga upp runt tre filmer i veckan!
//Melina,Sara och Max

2.

Jag har bästa släkten ;)

Igår kväll kollade jag Max och Hanna på karate kid, Max hade fått filmen i julklapp. Den var faktist lite konstiig! huvud personen flyttade till kina utan att kunna kinesiska och så börjar han i en kinesikskola haha! Men den var rätt okej :).
Idag klockan tolv kom min moster,min kusin och hennes man hem till oss för vi hade bästemt att vi skulle åka pulka tillsammans så vi gick i väg till ålstensbacken! Vi hade värkligen jätte kul haha!Fast när jag och Hanna(stora syster) skulle åka snowraser(stavning?) så satt jag längst fram och mina ben fick inte plats så jag behövde sträcka på dem så det skvätte väldigt mycket snö i mitt ansikte när vi åkte haha. Sen efter  ugnifär en timme så gick vi hem och fikade med macka,bulle och varm chocklad med vipsgrädde mums! Efter ett tag åkte dem hem.
Alltså jag har värdens bästa släkt!(på mammas sida haha)
Vet ni vad min moster gav mig i julklapp joo det här:

En jätte fin kläning!<33333333333333333333333333333

Och en tunika eller nu vad det är? Hon gav mig massa julklappar haha <33 Men jag tyckte dem här var lite speciella efter som hon  gjort dem  själv! <3333

Jag ska ha på mig polkagris klänningen på Morfars födelsedags fest på torsdag eller så var det på onsdag aja!
Vi ses 1000000 kramar! <3
//Saaraa

3.

Sista dagen i 2010! GOTT NYTT ÅR!!!!!

Åååå!!! Kommer sakna 2010! Det här är sista dagen ju! Undrar vad som kommer att hända 2011? Jag blir Tonåring iallafall! Vill alltid va barn! Sara är ju redan det. Hon är ju ett år äldre än mig. Ååå!!! Jag vat vad som kommer hända! Jag åker till L.A för första gången! YEEEJ!!! Men i År har det väl hänt ganska så mycket va. Åååå!!! Just det! Prinsessan Viktioria har ju gift sig! Och fotbollsVM i sydafrika! Jag vet inte riktigt men dde har väl pratat om att Viktoria ska få en son eller dotter. Vet inte riktigt??????? Men mamma tror det. Så kanske en ny tronarvinge! Kanske spaniens ekonomi fallerar. :-( Kanske Mexico kallar på FN.???. Vem vet vad som kommer att hända 2011? Jag ser fram imot det nya året! Länktar tills i kväll! Jag kommer juu fyra nyår hos min kompis Viking. Det kommer att bli kul! DE bor precis vid vattnet så man kan se mycket fyvärkerier! DEt här blir mitt sista inlägg för i år! Skriver mer om nyår hos Viking i morgon!
 GOTT NYTT ÅR!!!

(bilderna försvinner men jaja...)

4.

Bästa dan ever!

Hejsan! Nu är jag ganska trött men jag bloggar endå! :-D Idag hade jag bästa dagen på länge! Som Sara sagt så har jag ju vart på lets dance grenrepet! Jag filmade VÄLDIGT mycket! jag tror nån film blev 20 minuter! men jag fick med Alexander Rybacks (stavning?) Bichklapp bra! hahah! Man hörde smällen even om man va en kilometer bort! Skoja bara! XD men det var kul! Efter allt så tog filmkameran slut på batterier! Buhhh.............. men det gick säkert bra endå! jag ska nog dit fler gånger! Så Lugnt! Men efter det när genrepet var klart fick jag träffa Jonathan och Oksana! Jag blev överlycklig! De också tror jag!!! Jonathan lyffte upp mig! Hahha! Men jag blev värkligen så lycklig så jag ville gråta! Av lycka så klart! Jag hade ju saknat de! De är två av de bästa människorna jag känner! Jag fick också träffa Alexandra som jag chattat med på FB ( facebook) Hon blev värkligen glad då! haha! Hon ville ju träffa mig. Sen gick vi till sminkrummet för att hämta sminkprylarna. Då träffa vi på Anders Bagge och Andereas Weise. DE 2 är ju faktist kompisar! Haha! Andereas kallar sig skällv för Robin Hood och att Anders Bagge är hans kompis som är munk som säger i en sen " Ut ur kyrkan! Ut ur kyrkan!"
Hahahaha! Men sen träffa vi Ann i juryn. Hon har dömt mig förut! Hon kom ihåg mig för att hon tyckte jag hade bra och snygga vrister. hihi! Sen åkte vi hem. Då såg vi på lets dance! Ååå! Vad bra att inte Alexandra åkte ut! Hon är nog lika överlycklig som jag! Hahaha!!! Kramis!!!!//// Melina <3 Zzzzzzzz

5.

Onsdag,Onsdag,Onsdag

Idag har jag vart i skolan..såklart hehe.
Först Svenska,Det var Okej vår lärare var sjuk så vi fick vikarie.
Sen Klassfröreståndar timme, Skoj killarna fick städa korridorerna medans vi tjejer fick vara i klassrummet och inte göra någonting typ hihi!
Sen hade vi Matte,Äckligt!!(fråga inte varför :P)
Efter det hade vi lunch, Korvstråganof(staving???) Heelt Ok.
Sen Spanska,Ok det med.
Efter det hade vi NO, Vi skulle vara i datasalen och ta reda på fakta om planterna och jag kunde inte logga in och det gick inte att byta lösenord så det var Tråkigt! :P


Har typ inget bra att skriva :P
 Ajaa..Ni får en bil från i helgen

Fiin va? xD
//Sara
(som sagt man ser inte bilden) (Å det är onsdag! :D)

6.


Det är bara mammaoch jag hemma i kväll Hanna är hos en kompis,Har inte gjort något idag bara vart hemma och slappat,
JAG LÄNGTAR TILLS PÅ MÅÅNDAAG!!!Okeej låter lite konstigt längta till måndag en helg men det är Harry Potter tema dag då man får klä ut siig,Haha kommer bli så kul!
Just nu sitter jag här och lyssnar på musik,
BUUHUU JAG KAN INTE LÄGGA UPP VIDEOS FRÅN YOUTUBE PÅ BLOGGEN :'( NÅT SKUMT HAR HÄÄNT!!
Okej jag har lite humör ryckningar haha!
NU har jag inget mer att skriva..Jag klarade mig längre än Esther iaf *stolt*
HAHAHHAHAH KÄNN DIIIG BESEGRAD ESTHEER!!!!!!!!
//sara

7.

haha, I love USA!

8.

:D

9.

Montazami

Hej igen! Här är fler bilder!


Här är det vi satt i håret med systrarna Montazami! Snyggt va!?
(Amber på bilden)

Här är från Emmas födelse dag när de trixar med middan. Där bakom
 är Hanna till vänster och sara till höger. Det som är kul e att Sara på
Gullwer har en syster som heter hanna! haha!

Jag som äter glass efter middan! Gott!!!


 
Här är vi på väg till Oscar kvällen hos Montazamis grannar!....

Bild på Bella ( Marias hund).........

Jag vid grannarnas hus och pool. cool pool va!härligt!

Den coola poolen! Coool Poool.....Vacker utsikt vid solned gången va?!
När vi kom tillbaks till huset igen satt vi på oss myskläder och titta lite på tv och annat.
Vi satt på michael Jackson music. Då gjorde jag moon walk. Då såg Maria det och sa:
"kan inte du lära mig det!? Snälla!" Då gjorde jag det och det gick ganska bra.
Hon sa att hon skulle öva mera och att hon sen skulle visa upp det i Hollywood fruar sesong 4.
Kul va! Hon lova att säga: " Tack Melina"

Sitter och njuter av solen nästa dag!

 Maria, jag och syster Leia sitter och solar i deras trädgårt!
Här kommer fler bilder av deras träd gård.


Sen var det dags att säga hejdå! Nej!!!! Vi kom ju nyss! nej! jag vill inte ifrån allt detta roliga! Nooo!!!!!ja ja.....kommer sakna allt! Och jag hoppas att vi snart kommer tillbaka!

Vi kramade Maria och alla andra och gav oss av.
Kommer alltid att minnas denna fantastiska helg!


Sen gav vi oss av till Agneta som vi skulle bo hos. När vi kom fram var hon en jätte snäll gumma med ett stort blått hus! Hon är en väldigt fin person. När vi kom fram snacka vi lite och vi kom typ överäns om att vi skulle bo på hotell ett tag först för att det skulle bli kul att bada  i en stor pool och så om ni förstår hur jag menar. hon hade ju aldrig träffat oss förut men vår kompis känner henne och har frågat och värkligen tjatat och tjatat om att vi ska bo hos henne ett tag. hehe... Hon viste inte om vi barn va villdingar eller lungna och snälla. Hon tyckte vi var en jätte fin och snäll familj. Hon vill att vi ska bo hos henne lite senare i veckan. Hon ville det värkligen! När vi sen gick så pussa hon oss alla på huvudet och sa hejdå! (hon är svensk). Sen gav vi oss av till ett hotell och så åt vi pizza till middag. Sen badade vi i en timme till kl 10 och sen bloggar jag ju! Så! kanske lite långt inlägg men så blir det! hehe... Jag skriver offta långa innlägg!hehe... Ses! // melina


ska bada nu :D så fint väder //Melina

Komentera or die
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0