Fake onepice,

Heejj! just nu sitter jag i vardagsrummet på mitt landställe(bra att veta). Idag har jag solat och badat och så åt jag nyss luch. Snart jag hem till stockholm en kortstund med pappa. Pappa ska hämta saker vi glömt och så hahah och jag följer med för jag vill köpa en fake onepice orkar inte köpa en äkta dem är så dyra. En sak jag inte fattar är folk som går ut i onepice typ till skolan..? Alltså man får ju ha på sig vad man vill men onepice är väl mer som myskläder? Men jag vet inte riktigt vart jag kan köpa en fake typ på stadium eller gina? Aja någonstanns finns dem väl ;). Aja det här blev ett fake onepice inlägg. JAAG VILL HAA EN NYY DEM VÄÄRKAR SÅÅ MYYSSSIIIIIGA!!

hittade ingen bra bild men aja. Måste gå nu! SESIBESI! Hahha minns när jag alltid sa så för några år sen.

//Sara
Komentera or die
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0