Alla klipp e borta.

Heejj förlåt att jag inte bloggat på ett tag. Jag tänkte blogga igår men på dagen var jah upptagen och på kvällen kollade Hanna(syrra) och hennes kompis på film på datorn HELA tiden. Jag fick ett mail för ett par dagar sen och ALLA våra videoklipp på gullwer har tagits bort av "uppforstarnde själ". Hoppas att du Melina ser det här så att du fattar vad problemet är. Jag hoppas vi kan göra en ny kanal när jag fått ett redigerings pogram så filmerna kan bli riktigt bra. Men det är ändå lite tråkigt,det skulle vara kul ifall man kunde se sina gamla videos när man blivit äldre..men vi får väl helt enkelt börja om från början.

 Jag har inte så mycket mer att bäretta så..hejdå


När jag var liten xD. Då var jag glad.
Komentera or die
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0