Max skulle fått datan för 20 minuter sen kan kommer ge hämnd.CHICKA BOM BoM

Heejj jag har inte bloggat på ett tag :S. Jag är kvar här på mitt landställe men nu är det bara jag,mamma,min moster och Max (bruur) här. Min syrra och min pappa åkte hem för några dagar sen för dem blev sjuka och mina kusiner jobbar och vågar typ inte åka hit men jag som var sjuk mår mycket bättre nu! Jag hade ont i örat förut och så hostade jag och var förskyld. Idag känns det knappt i örat :D.

Idag har jag åkt motorbåt med mamma Masse Passe(max) och badat bara för att jag behövde tvätta håret(finns ingen dusch här). Men jag måste gå för min fulatöntiga lillebror behöver datorn för han ska nörda sig(damp).

Kan inte lägga upp någon bild det laggar.

//Sara

Komentera or die
Kommentarer
Postat av: Alexandra♥

Så fin blogg ni har :D Hoppas allt är fint med er!



kram från Alexandra ^^

2011-08-03 @ 15:53:34
URL: http://alexbloggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0