Hejdå västergötaland.

Hejj kom hem från västergötaland i går kväll runt 22.40. Jag har haft så kul! Dem har en bondgård men söta små djur. Det var bara jag och Max(brur) och pappa. Min syrra kunde inte följa med hon är hos en kompis som bor långt bort. Igår var vi på skarasommarland(tivoli,bad,badruchelkanor ställe) men då var bara Oskar och hans pappa med(jag har två till pysslingar men dem var upptagna) och jag,pappa och Max. Det var jätte kul! Det är inte så läskiga saker där, jag är ganska feg för sånt. Det finns både bad saker och vanliga karuseller. Vi har vart där en gång innan men då vågade jag inte åka något typ jag var sex år och asfeeg! Vi åkte en bergochdalbana som hette tranan den var jätte härlig och så åkte vi andra härliga saker.

Dagen innan var vi och typ shoppade. Jag och Max fick converse av Pappa våra första par! De kostade bara 400 kr.

Sämst kvalite men var tvungen att göra på ett sätt så det blev så.
Och dagen innan så åkte vi mest båt. Och förresten  Min kusin har fått en dotter! Som jag måste träffa snart.
Jag måste gå ska ta en jogging tur!

//Sara


Komentera or die
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0