Naaaaaatt leeeeeks är för coola brudar 8)

Ska snart gå och suussaa snart..men måste dricka lite natt läsk(tönt) innan jag går och lägger mig. Min pappa brukar säga till mig att sgå och lägga mig när klockan är runt 12 -.-" Men nu har han dött(somnat) så jag kan vara uppe längre som en stor flicka ;D. Jag har fjantat mig lite med min webcam som suger ganska mycket bilderna blir fula jag ser tecknad ut(enligt min bruur) men jaja jag överlever..

Kan inte lägga upp bilderna min dator får cp attacker ibland.. Ähh får lägga upp en annan random bild..

Jag och min syssling på vårt lanställe..Jag skrattade så mycket då och mitt skratt är så himla weird..Hoppas att han inte blir sur för att jag la ut en bild på han ifall han ser detta mwahahahha. Aja godnatt!

//Sara daa gleeek
Komentera or die
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0