Hata Flugor! Onda!

hej! Har inte kunnat sova i natt, en dum fluga störde mig, vaknade typ var 10 min. jag somnade kl 3 och vaknade kl 9, om inte den där dumma flugan skulle vart där så skulle jag sovit iallafall 6 timmar men nu har jag blivit väckt flera gånger!!! den kröp och surrade på mig. den var hela tiden vid mitt huvud! It sucks...
Hoppas jag inte blir för trött idag för det orkar jag inte med. Har inget direkt att göra idag. Mamma kommer hem från stan idag, kanske har med sig något gott P:
Värmen har gott ner i vattnet till 17 grader från typ 23... känns som att hösten värkligen är påväg,löven faller... Ååå nej! vill inte ha den där kalla äckliga vintern kommer tillbaks igen! Uhhhssshhh!
Får njuta så mycket som möjligt nu! ///Melina
Komentera or die
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0